00:00
00:00
View Profile Jetly
Godzilla may have happened

22, Male

storyboard artist an

of hard knocks

British Colombia

Joined on 4/26/15

Level:
1
Exp Points:
15 / 20
Exp Rank:
1,985,924
Vote Power:
1.74 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
1

Latest News

More

YO PARTY PEOPLE. I'm coming up on hour I dunno of no sleep, so this might get a bit wonky, but bare with me. So, over the past few months I've been slapped in the face and rammed up the butt with school and it's been making me steer away from what I like to do, which is *BS (*Bull Shit) But that ain't the way it is, so I'm getting back on the horse of drawing for fun and I have proof! http://www.newgrounds.com/art/view/jetly/valentina-the-wandering-sword . My goal from this is to get better and better and better and quit school, nah just kidding, school is alright. So expect more things from me. A comic? maybe, probably not for a long time, but that is the plan. Thanks for reading, make sure to like and subscribe to my channel. just search up www.smosh.com and i'm like 49 pages into google search unless the page has gotten taken down. yeah.


Recent Game Medals

25 Points

Firestarter 25 Points

Escape the raptor